-
Vedení a řízení týmu
Manažer platformy, manažer aktivit, manažer zákazníků, manažer provozu, QHSE
Nabídky práce v oblasti Vedení a řízení týmu
Podejte si přihlášku nyníJaké jsou úkoly a role ředitele provozu závodu?
Ředitel závodu jako strategický rozhodovací orgán zajišťuje dosažení cílů platformy, za kterou je odpovědný, tím, že vede, řídí, zajišťuje a posiluje prostředky a zdroje. Řídí samostatné ziskové středisko. Jeho/její hlavní úlohou je vést týmy a sjednocovat je kolem společného projektu. Kromě toho rozvíjí obchodní jednotku a buduje portfolio zákazníků.
Hlavními úkoly ředitele závodu je garantovat a rozvíjet činnost platforem a uspokojovat potřeby zákazníků. Řídí zaměstnance platformy a zajišťuje jejich dobré pracovní podmínky i dodržování regulačních omezení a zároveň garantuje výkonnost činnosti.
Co dělá ředitel aktivit?
Ředitel činnosti zajišťuje dosažení cílů v oblasti s více klienty, přispívá ke strategickému zaměření a rozvoji činnosti s cílem uspokojit ekonomické výsledky, očekávání a požadavky klientů a zaměstnanců.
Jaký je vliv vedoucího zákaznického servisu na celé oddělení?
Vedoucí zákaznického servisu zajišťuje rozvoj a obchodní ziskovost našich zákazníků tím, že vede tým a působí jako prostředník mezi realizací zakázek a zákazníky. Zajišťuje dodržování specifikací nebo závazků společnosti FM Logistic, předpisů obchodních linií, interních předpisů, bezpečnostních a ekologických pravidel, obchodních procesů, provozních postupů, přístupu ke kvalitě a hodnot společnosti.
Jaké jsou úkoly a role manažera QHSE?
Manažer QHSE ve společnosti FM Logistic buduje spolupráci se zaměstnanci, plní zákonné a další požadavky v procesu neustálého zlepšování a digitalizace. Cílem našich procesů a nástrojů QHSE je zlepšit pracovní podmínky, upevnit značku kvality a udržitelnosti a zaručit shodu utajovaných souborů výrobků.
Připomíná vám to něco? Přihlaste se hned!
Pokud se chcete připojit k motivovanému a dynamickému týmu, přihlaste se do FM Logistic!