-
Nákup
Připojte se k oddělení nákupu společnosti FM Logistic
Nákupní tým řídí závazky společnosti vůči jejím úkolům. Definuje a zavádí nákupní politiku a plán, který stanovuje hlavní cíle pro tvorbu hodnot, a to jak z hlediska čistě ekonomické optimalizace, ale také z hlediska změn a narušení, což nám umožňuje optimalizovat naše provozní metody.
Jste pragmatičtí a vyhovuje vám optimalizace procesů? Čtěte dále, společnost FM Logistic hledá někoho, jako jste vy.
Nabídky práce v oddělení nákupu
Podejte si přihlášku nyníPřipojte se k nám jako globální ředitel nákupu!
Globální ředitel nákupu: Ředitel nákupu skupiny má dvojí roli, neboť je zodpovědný za strukturování a profesionalizaci nákupní funkce definováním a zaváděním nejmodernějších metod, informačních systémů a procesů.
Globální ředitel nákupu definuje a realizuje nákupní strategii tím, že mapuje různé nákupní kategorie a identifikuje páky pro lepší náklady nebo kvalitu, analyzuje trhy a doporučuje trhy, které mají být sdruženy, a ty, které mají být lokalizovány. Má také různé úkoly, jako je navrhování inovativních řešení, aby se nákup stal pákou pro vytváření hodnoty s našimi dodavateli nebo zákazníky (market place, sdílené nákupy, cross-selling atd.) a hráčem v ekologické transformaci skupiny, definování nákupních strategií s interními nebo i externími zákazníky.
Vzbudili jsme váš zájem? Skvěle! Přihlaste se nyní.
Pracujte ve společnosti FM Logistic jako asistent nákupu!
Asistent nákupu podporuje provozní tým nákupčích a usnadňuje různé fáze nákupního procesu. Podléhá vedoucímu administrativy nákupu, spravuje nákupní objednávky v systému SAP, pomáhá při řešení sporných faktur, koordinuje řízení neshod a zajišťuje jejich uzavření. Asistent nákupu spolupracuje s nákupčími, aby zajistil plnění cílů nákupního oddělení, a vytváří komunikační materiály oddělení.
Připomíná vám to něco? Přihlaste se hned!
Pokud se chcete připojit k motivovanému a dynamickému týmu, přihlaste se do FM Logistic!