Sklad na míru: omnichannel strategie dodavatelského řetězce
Nové možnosti skladování společně s přizpůsobováním na míru a sestavováním technologií přispívají k lepší zkušenosti zákazníků a klientů.
On July 7, 2023
Nové možnosti skladování společně s přizpůsobováním na míru a sestavováním technologií přispívají k lepší zkušenosti zákazníků a klientů.
On July 7, 2023
Současný sklad o rozloze 56 000 m2 nabízí jedinečné řešení, které slouží jako platforma pro více zákazníků.
Elektronický obchod je na vzestupu. Dodavatelské řetězce se proto musí přizpůsobit požadavkům různých prodejních nástrojů i svých zákazníků.
Sklad FM Logistic v Tuchoměřicích má výhodnou polohu v blízkosti pražského letiště, přímé napojení na železnici a navíc je vzdálen pouhých 3,2 km od nejbližší dálnice. Díky své velikosti pojme až 72 000 palet a denně zde zaměstnanci naloží a vyloží 80 kamionů.
Jeho efektivita však spočívá v kombinaci prostředků a řešení na míru, které vyhovují omnichannel poskytovateli.
Pracujeme s personalizovaným systémem řízení skladu (WMS), který je upraven tak, aby odpovídal konkrétním potřebám zákazníka, takže je možná dodávka do obchodů a konečným zákazníkům, včetně obstarání spojení několika objednávek dohromady.
Našim klientům nabízíme také dlouhodobé plnění e-commerce. Jsme napojeni na mezinárodní partnery a poskytovatele a vyřizujeme vrácení zboží od zákazníků, což umožňuje jednoduchý nákupní a celkový proces.
Aby byl váš výrobek v bezpečí, jsou pro něj připravena speciální úložiště uzpůsobená pro konkrétní balení, o kapacitě až 10 000 paletových míst, v rámci nichž poskytujeme chlazený sklad s teplotou pohybující se okolo 4 stupňů Celsia nebo speciální zónu se zvýšenou protipožární ochranou. Zboží s vysokou hodnotou lze skladovat v kleci.
Kromě všech těchto opatření je společnost FM Logistic držitelem certifikátu TAPA úrovně ochrany A, takže si můžete být jisti, že váš balík je v dobrých rukou.
Pro zvýšení rychlosti vyřizování objednávek jsme zavedli novou zónu co-packingu. Nejrůznější typy moderních zařízení a dvou- až třísměnný provoz nám umožňují zpracovat až 800 000 objednávek ročně a obsloužit více zákazníků z různých odvětví.
S efektivnějším systémem založeným na pohybu zboží směrem k zaměstnanci naši baliči předmět převezmou, poskládají, označí, opatří kódem, zabalí do kartonu nebo jiného obalu a následně váš nákup předají, případně ještě dárkově zabalí do specifických obalů různých značek.
Díky našemu individuálnímu přístupu k práci jsme prokázali, že modernizace skladu, přizpůsobení se trendům a zavádění pracovních strategií, které zajistí spokojenost zákazníka, jsou klíčem ke snadnému průběhu omnichannel dodavatelského řetězce.
Vyplňte formulář